AlarmDirector

Hjemmeside, logo og PowerPoint med skarp positionering


Service

Hjemmeside, nyt logo og PowerPoint ud fra value propositions. 

Kundens behov

It-virksomheden AlarmDirector har de solide cases med kunder som fx DTU og Novo Nordisk. Som hos mange IT-virksomheder havde man ikke rigtig arbejdet med at kommunikere mere strategisk om den værdi, AlarmDirector skaber for kunderne, fx i salgssituationer. Og hvordan processen fx ser ud, når man installerer AlarmDirector.

Så, kernespørgsmålet var: Hvorfor skulle man handle med AlarmDirector?

 

Løsning og effekt

De stærke cases skulle fortælles ud fra en klar positionering i markedet. Vi udviklede value propostions under workshops, fx hovedbudskabet "Alarmer skal tænkes mere enkelt. Start med at samle dem et sted. " På den måde forstår beslutningstagere uden de tunge it-kompetencer også værdiskabelsen.

Da det grundlæggende strategiske arbejde kom på plads, rullede vi det ud i et nyt logo, en målrettet salgs-præsentation og ny hjemmeside. AlarmDirector har fået styr på kernefortællingen og den eksterne kommunikation og kan nu gå mere offensivt ud.

Skal vi tage snakken?

Ved I, hvilken værdi I skaber for jeres kunder? Vi kortlægger jeres value propositions ud fra det kunderne siger, research og et kritisk blik.