Direct marketing

Personlig marketing, folk vil bruge tid på


Vil I gerne målrette en kampagne direkte til den målgruppe, der vil være mest modtagelig overfor at købe jeres produkt?

Med direct marketing kommunikerer I ikke tilfældige budskaber til tilfælde målgrupper. I stedet skræddersyes budskaber og information til en specifik målgruppe. Formen er mere personlig og kan skabe dialog mellem jeres virksomhed og kunden - typisk via et brev eller en e-mail.

God direct marketing bygger på viden om den målgruppe, man vil henvende sig til. Hvilke behov har de, hvordan er deres købsadfærd og hvilken slags salgsmateriale ønsker de at modtage?


Brev eller e-mail?
Salgsbreve kan have mange former. Skal det fx være et trykt brev eller en mail? Det kommer helt an på, hvem jeres målgruppe er, og hvordan I er som virksomhed. Måske er jeres målgruppe ikke så teknologiske og vil have det bedst med et trykt brev.

 

Widex

Se, hvordan vi har hjulpet Widex ud til et globalt marked med en målrettet direct mail kampagne for et nyt høreapparat. 
 

Vis case

Skal vi tage snakken?

Vil du høre mere om, hvordan vi kan hjælpe jer med en direct marketing-kampagne, der skaber effekt?