Ecostepz

Kampagne om genbrugskrus på hjemmeside – og PR


Service

Kampagne og PR

Kundens behov

Ecostepz leverer genbrugskrus- og systemer til festivaller og andre større arrangementer. Med en aftale med Bråvalla-festivallen i Sverige (Sveriges svar på Roskilde festival) havde Ecostepz brug for at skabe mere klarhed om, hvad genbrugskrus egentlig er, og hvad en aftale om genbrugslogistik indeholder.

Under festivallen ville de også gerne ud med historien om den første og største satsning på genbrugskrus i Skandinavien.   

Løsning og effekt

Vi udviklede først et kampagne-område på deres hjemmeside. Her får festivalansvarlige- og deltagere svar på, hvordan genbrugssystemet virker under et arrangement.

Vi skrev pressemeddelelsen til svenske og danske medier direkte fra Bråvalla-festivallen, siddende ved et skrivebord ved siden af én af scenerne. Mindre affald på festivalpladsen, krus der kan vaskes og bruges igen op til 500 gange er en god miljøhistorie.

Skal vi tage snakken?

Har I også en god historie, der skal fortælles? Vi hjælper jer med den rette strategi for både kampagner og PR.