Honeywell Building Solutions

Hvad køber vores kunder egentlig?


Service

Servicekoncept for kundeaftaler

Kundens behov

Amerikanske Honeywell leverer bygningsautomatik til især store organisationer: fra varmepumpesensorer til regulering af døre, vinduer og varme.

Mange kunder er positive over for at forny deres aftaler. Men i forhandlingen med kunderne oplevede sælgerne, at der ikke var styr på kommunikationen.

Konceptet skulle rulles ud i Sverige, Finland og Danmark.

Løsning og effekt

Vi udviklede et servicekoncept båret af 3 typer kundeaftaler: Basis, Flex og Komplet. Vi gennemskrev et spindelvæv af tekniske detaljer, lovstof og økonomi, så både kundens økonomiansvarlige og driftschefen forstår.

Et enkelt grafisk design, tabeller og oversigter skaber luft og ro. Aftalerne blev udviklet som interaktive PDF'er .

Resultatet? Honeywells sælgere har fået en fælles platform at kommunikere fra. Kunderne er glade for at få et overblik og har nu styr på detaljerne også.  Honeywells salg i Norden blev boostet markant.

 

 

Skal vi tage snakken?

Har I også brug at ensrette kommunikation til potentielle og eksisterende kunder? Vi udvikler et klart koncept.